דפי נחיתה

ישנם שני סוגים של דפי נחיתה , דף נחיתה קצר ודף נחיתה ארוך עליהם נפרט בהמשך, דפי נחיתה נותנים איפיון אישי לחוויית הלקוח באמצעות הדגשת המסר באמצעים ויזואליים. המטרה הראשית של דפי הנחיתה היא להפוך את הגולשים ללקוחות פוטנציאליים כך שהחשיפה אל דף הנחיתה תוביל א

דפי נחיתה

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הינו עמוד אינטרנט המוצג כולו במסך אחד כלומר אין צור לגלול את הדף על מנת לקבל את כל המידע אותו מציעים.
תפקידו הוא למקד את המידע , השירות או המוצר אליו הגעתם וזאת על מנת להוביל את המשתמש להשאיר פרטים או להיכנס לאתר הבית.

ישנם שני סוגים של דפי נחיתה , דף נחיתה קצר ודף נחיתה ארוך עליהם נפרט בהמשך, דפי נחיתה נותנים איפיון אישי לחוויית הלקוח באמצעות הדגשת המסר באמצעים ויזואליים. המטרה הראשית של דפי הנחיתה היא להפוך את הגולשים ללקוחות פוטנציאליים כך שהחשיפה אל דף הנחיתה תוביל אותו אל אתר הבית שם יבצעו את הרכישה או השירות.

לדפי הנחיתה ישנם כמה תפקידים כאמור הראשון הוא קשר ישיר אל אתר הבית, באמצעות "טעימה" מדף הנחיתה תיווצר חשיפה ללקוחות פוטנציאליים חדשים ובנוסף אפשרות מעקב אחרי פעילות גולשים ושינוי התוכן עד להתאמה מקסימאלית.

עיצוב דף נחיתה

כוחו של דף הנחיתה הוא במידת מיקודו. באמצעות מספר משפטי מפתח, כותרת מעניינת ותמונה מושכת, יכול הלקוח הפוטנציאלי להתרשם מהמוצר או השירות ולהבין אותו באופן טוב יותר מאשר גלישה באתר הקיים המצריך שוטטות ארוכה יותר.

אם נסתכל לרגע מצד הגולשים הרי שנעדיף להיכנס לדף שמתמצת עבורנו את מהות השירות או המוצר ולקבל נקודות "קריטיות" שיימשכו אותנו פנימה, אתר הבית יכול להיות מאוד אטרקטיבי ומזמין אך לא יוכל להתחרות אל מול דף הנחיתה כך שהלקוחות ייזכרו יותר את דף הנחיתה .
כאמור דיברנו על סוגי דפי נחיתה:

דף נחיתה קצר - לא ידרוש גלילה ובמבט אחד יעביר מסר ברור תוך ציון היתרונות שלכם, תמונה מסקרנת וטופס להשארת  פרטים, אולטימטיבי לקליטת לידים ורשימת תפוצה.

דף נחיתה ארוך - יהיה בנוי במבנה רחב או צר אשר תוך כדי גלילה יעביר בתמצות את מה שהעסק מציע בשילוב תמונות ואייקונים ברורים, מומלץ לשלב בדף כמה לינקים המובילים לאתר הבית.

שיווק ומיתוג העסק על ידי דף נחיתה

בכל שנה נוספים עוד ועוד עסקים קטנים וגדולים הבוחרים לעשות שימוש באתרי אינטרנט על מנת לחשוף את עצמם ולחפש לקוחות חדשים בדרכים שונות. שיווק ומיתוג העסק זה משהו שניתן לעשות באופן עצמאי, אך על מנת להגיע לחשיפה מקסימאלית ישנם כיום חברות הנותנות שירותים אלה באופן ספציפי.

כיום עסק שלא נמצא באינטרנט נחשב ללא קיים. כך שאם רוצים לפתח את העסק ולהגדיל את קהל הלקוחות העסק חייב אתר אינטרנט איכותי ודף נחיתה משכנע שהגולשים ייחשפו אליו לראשונה.
עיצוב דפי הנחיתה משפיעים רבות על החשיפה ללקוחות דף נחיתה אשר מעוצב בצורה המושכת לעין יוכל להגיע גם ללקוחות אשר לא חיפשו את המוצר או השירות אבל "משהו " בדף הנחיתה גרם להם להישאב אל האתר.