קידום ממומן בגוגל - כל מה שצריך לדעת

מנוע החיפוש 'גוגל' הגיע לישראל ב 2005 והוא כאן כדי להישאר. 'גוגל' מציעה אינסוף כלים לבעלי עסקים ולפרטיים, ביניהם הקידום הממומן (גוגל אדוורדס). באמצעות הקידום הממומן תוכלו להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים המתעניינים בתחום של בית העסק שלכם.


קידום ממומן בגוגל – הקדמה

מנוע החיפוש 'גוגל' הגיע לישראל ב 2005 והוא כאן כדי להישאר. 'גוגל' מציעה אינסוף כלים לבעלי עסקים ולפרטיים, ביניהם הקידום הממומן (גוגל אדוורדס). באמצעות הקידום הממומן תוכלו להגיע לאלפי לקוחות פוטנציאליים המתעניינים בתחום של בית העסק שלכם. כיצד? באמצעות מודעות מכוונות קהל ומטרה. כל קליק על המודעה שלכם על מנת להיכנס לאתר האינטרנט שלכם או כדי להתקשר לבית העסק שלכם, הוא לקוח פוטנציאלי עבורכם. 

קידום ממומן בגוגל וקידום אורגני – מה ההבדל ביניהם? 

ההבדל הראשון והבולט בין קידום ממומן בגוגל לבין קידום אורגני בגוגל הוא זמן ההשקעה הנדרש לכם על מנת להיות מדורגים במקומות הראשונים במנוע החיפוש של גוגל. קידום אורגני דורש "בייביסיטר" תמידי והמצאת תכנים, מאמרים, בלוגים על בסיס קבוע. לעומת זאת, קידום ממומן בגוגל (אם הוא נעשה נכון) מתרחש מיידית– קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס לטובת הגדלת המכירות בבית העסק שלך תוך שימוש במילות מפתח רלוונטיות ומונחי חיפוש מבוקשים ייתן לכם תוצאות מיידיות.  

קידום ממומן בגוגל – למי זה מתאים? 

1.קידום ממומן בגוגל מתאים לבעלי עסקים שיכולים לתת שירות/מוצר מעבר למיקום בו הם נמצאים. 

2.לבתי עסק שרוצים להשתמש בפלטפורמה מתקדמת – פרסום ברחבי הרשת באמצעות גוגל אדוורדס ולקבל נתונים מדוייקים באשר לקהל הפונציאלי שלהם, העדפותיו ודפוסי רכישה ברשת. 

3.לבעלי עסקים המעוניינים להגדיל את המכירות של מוצריהם בדרכים נוספות – מלבד עיתונים, רדיו וכיו"ב ולגייס לקוחות חדשים. קידום ממומן בגוגל זה הפיתרון האידיאלי עבורם.  

4.בתי עסק המצויים בתחרות גבוהה באזור שלהם והם מעוניינים ליצור יתרון משמעותי מול המתחרים שלהם.  

קידום ממומן בגוגל – יתרונות

*שליטה בזמני הופעת הפרסום

*שליטה באופי ומיקום המודעה עם אופ' לשינוי בהתאם לתגובות המתקבלות 

*בקרה על תקציב הפרסום

 חשיפה לקהל נרחב ע"פ פילוח ותוצאות מדויקות

 קידום ממומן מקצועי וממוקד – מגדיל רווחים לבית העסק.

קידום ממומן בגוגל – כדאי לעשות עם מקצוענים. 

כל אחד יכול לעשות קמפיין פרסום ממומן באמצעות גוגל אדוורדס. אך..אם אתם מעוניינים לשדרג את הנוכחות הדיגיטלית שלכם ברחבי הרשת ובגוגל בפרט, אם אתם רוצים להגדיל את התנועה בבית העסק שלכם, אם אתם חייבים תוצאות מיידיות מבוססות מידע ותובנות בהתאמה לבית העסק שלכם – אתם צריכים קידום ממומן בגוגל יחד עם אנשי הצוות המקצועיים והמיומנים שלנו. חברת 'סאן מדיה' הינה חברה העוסקת בפרסום ממומן בגוגל מזה זמן רב ותשמח להעמיד לשירותכם מפרסמים מנוסים אשר יוכלו ליצור עמכם את השלב הראשון – שלב הקמת מילות החיפוש ולאורך כל קמפיין הפרסום. קמפיין פרסום מצליח – חוסך לכם עלויות רבות ומיותרות לצד תוצאות אפקטיביות.