פרסום באינסטגרם

הרשת החברתית אינסטגרם הינה אפליקציה לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו. אפליקציית אינסטגרם הושקה בשנת 2010 וכעבור שנה הוכתרה האפליקציה כדבר הכי טוב על ידי אפל. בשנת 2012 פייסבוק הודיעה על רכישת אינסטגרם וכיום הרשת החברתית מציעה פרופילים פרטיים ועסקיים, העלאת תמונ

אינסטגרם

רשת חברתית

מאז שרשת האינטרנט הוקמה, התכנים הקהילתיים היו אחד מסוגי התוכן המוכרים, הפופולריים והנפוצים ביותר. דיונים בפורומים, טוקבקים באתרי חדשות מובילים ובלוגים אישיים קיימים כבר עשרות שנים. מאז ועד היום, הגולשים באינטרנט הם אלה שיוצרים תוכן כל הזמן ומכאן קמו הקהילות החברתיות  אשר התחילו ברשת כקבוצות דיון שמטרתן היתה לשתף מידע בין גולשים בעלי תחומי עניין משותפים.

בשלבים מאוחרים יותר של הרשת ובזכות מודעות גדולה יותר של האינטרנט לקהל צרכנים חדש וההתפתחות הטכנולוגית אשר אפשרה חיבור מתמשך לאינטרנט ומהירות גישה גבוהה נפתחו עוד ועוד רשתות חברתיות אשר עסקו בתחום מסוים.

רשתות חברתיות משגשגות היום בעיקר בזכות הטכנולוגיה הידידותית וממשקי המשתמש המאפשרים לכל אחד להתמצא, ולתקשר בצורה מהירה ופשוטה מאוד. סיבה נוספת היא  מנועי החיפוש שהתפתחו ומאפשרים לכל אחד לחפש ביטויים ולמצוא מידע רלוונטי, מדויק בלחיצת כפתור אחת.

כיום קיימות לא מעט רשתות חברתיות שאחת מהן היא האינסטרגם.

אינסטגרם

הרשת החברתית אינסטגרם הינה אפליקציה לשיתוף תמונות וסרטוני וידאו. אפליקציית אינסטגרם הושקה בשנת 2010 וכעבור שנה הוכתרה האפליקציה כדבר הכי טוב על ידי אפל. בשנת 2012 פייסבוק הודיעה על רכישת אינסטגרם וכיום הרשת החברתית מציעה פרופילים פרטיים ועסקיים, העלאת תמונות ושימוש במסננים, וידאו, סיפורים, מערכת הודעות, פרסום ממומן, שיתופים ליעדים מחוץ לרשת ועוד.

אם בתחילת הקמתו של האינסטגרם המשתמשים היחידים היו אנשים פרטיים הרי שכיום המון עסקים קטנים כגדולים ראו את הפוטנציאל הגדול והחלו גם הם לפתוח פרופילים עסקיים על מנת לקדם את העסק/חברה שלהם.
אנחנו חיים בעידן שהכל חשוף לנגד עיננו אם בחיפוש גוגל או ברשת חברתית כדוגמת אינסטגרם.
גולשים יכולים "להיתקל" בפרסומת סמויה או גלויה בין אם כיוונו חיפוש אליה או לא, כיוצא בזה לעסקים יש כל כך הרבה אפשרויות פרסום וגישה אשר יוצרות בסופו של דבר תחרות לא רק על תוצר העסק או השירות גם על הפרסום והחשיפה שהעסק מקבל.

כבעלי עסק אתם חייבים לבלוט ולמצוא את הדרך לגבור על המתחרים הן בתחום המוצר או השירות והן בזכות הפרסום לגולשים.
כאמור אינסטגרם הינה רשת חברתית המשמשת ככלי חזק מאוד לחשיפה ופרסום של עסקים, דפי הפרופיל שלהם צריכים להיבנות בצורה מאוד מסודרת וכמו כן יש לתפעל את הדף באופן תמידי ולו רק בשל העובדה כי יש מיליוני משתמשים והזמן לא עוצר הכול מאוד דינמי.

אינסטגרם מאפשרת לבנות פרופיל אשר יציג לא מעט נתונים דמוגרפיים מרכזיים כמו גיל, מגדר ומיקום ויתרה מכך נושאים כמו תחומי עניין או רגשות, המידע הזה רלוונטי ואף קריטי לעסקים ראשית, זה ממקד אותם לקבוצות יעד ושנית זה יכול לחשוף אותם ללקוחות פוטנציאליים.

פיצ'ר נוסף שקיים באינסטגרם ומאפשר גם הוא הגעה מהירה ללקוחות הוא ה-האשטאג (#) שבעם מאפשר לראות את כל הפוסטים המוצגים עם המילה המסויימת אותה בחרנו וכך אנחנו מרחיבים את מעגל הלקוחות הפוטנציאליים.