מיתוג עסקי – מאיפה מתחילים?

בעודנו כותבים שורות אלו, מספרים לנו בחדשות על ההתעקשות של בר –מסעדה בתל אביב, שלא מוכנה להכניס בשעריה אורחים שהם מתחת לגיל 25. בשעה שהיו כמה שהתקוממו על העובדה הזו, אנחנו כבר מבינים שלמסעדה הזו, יש עניין חזק במיתוג תדמיתה כאחת שפונה לקהל מסויים, ויש לה עני

מיתוג לעסקים

 

בעודנו כותבים שורות אלו, מספרים לנו בחדשות על ההתעקשות של בר –מסעדה בתל אביב, שלא מוכנה להכניס בשעריה אורחים שהם מתחת לגיל 25. בשעה שהיו כמה שהתקוממו על העובדה הזו, אנחנו כבר מבינים שלמסעדה הזו, יש עניין חזק במיתוג תדמיתה כאחת שפונה לקהל מסויים, ויש לה עניין שכולם ידעו את זה..

 

מיתוג עסק – הגדרה בסיסית

מה מבדיל מוצר אחד בסופרמרקט מזה שנמצא ממש מדף אחד מתחתיו? קחו חנות למוצרי חשמל לדוגמה: מה השוני בין זו שנמצאת במרכז העיר ובין זו שממוקמת בביג? הרי שתיהן עוסקות באותו תחום ומוכרות אותם מוצרים! רוב הסיכויים ש"תלכו" על המותג המוכר יותר ועל החנות המדוברת יותר, המפורסמת יותר. המיתוג מעניק לבית העסק שלכם ולמוצרים שלכם טביעת אצבע ייחודית ובעצם "מדביק" לו תווית מקורית כך שהלקוח הפוטנציאלי – ידע לזהות אותו בכל מקום.

 

מיתוג עסקי – מאיפה מתחילים?

יש לכם בית עסק הדורש רענון? פתחתם עסק ואתם רוצים שיריית הפתיחה שלכם תישמע באוזני כולם? אתם צריכים מיתוג עסק! זה מתחיל בלוגו שמותאם לאופי העסק ולמוצרים בהם הוא עוסק/אותם הוא מוכר ומגיע עד נרטיב שלם מסביב. כאשר אנו ממתגים עסק, העיצוב הגרפי הוא חלק בלתי נפרד מהעניין, אך לא העיקרי. בשלבים הראשונים, אנו עורכים מחקר שוק ומתחרים, מאפיינים את בית העסק והמוצר ומגדירים את קהל היעד של בית העסק. מיטב אנשי הצוות של משרדי 'סאן מדיה' המתמחים בעיצוב גרפי, אסטרטגיות שיווק, קריאייטיב ותוכן יקנו לבית העסק ולמוצר שלכם שפה פרסומית ייחודית משל עצמו.

 

מיתוג עסקי – הדרך ללב של הלקוחות שלך  

בעל עסק, מיתוג עסקי על ידי חברת 'סאן מדיה' יוצר עבור בית העסק שלך גישה ידידותית ללקוחות, מבדיל אותו מאחרים (כך שיזכרו אותו כמועדף עליהם), יעניק לו אמינות גבוהה ובעל ערך רגשי עבור כל לקוחותיו החוזרים והפוטנציאליים.

 

מיתוג עסקי – אז מה הערך מוסף שלו?

זוכרים את שתי חנויות החשמל שהזכרנו קודם? לאיזה מהן תיכנסו?? רוב הסיכויים שתבחרו בזו שמעניקה לכם תחושת חוויית קנייה של ה"ביוקר". למה? כי כולם רוצים לקנות במקום שמחבר אותם לרגש, לערכים, להנאה, לאסתטיות ולביטחון שהם בחרו נכון. בזכות כל אלה, הם יבחרו בכם שוב ושוב. מה שבאופן טבעי ולטווח הארוך - גם יגדיל את ההכנסות שלכם כבעלי עסק .