בניית אתרי וורדפרס ומערכת הניהול

מערכת אתר וורדפרס הינה הנפוצה ביותר בעולם, המערכת יצאה לראשונה בשנת 2003 ומאז ועד היום כמעט כל אתר רביעי הוא אתר וורדפרס, אחד היתרונות של אתר וורדפרס הינו הממשק הנגיש של מערכת ניהול התוכן של וורדפרס המאפשרת לכל משתמש לנהל באופן עצמאי לגמרי את האתר שלו, ולב

אתר וורדפרס 



מערכת אתר וורדפרס


מערכת לניהול אתרים ובלוגים באמצעות קוד פתוח אשר הופך נגיש ומאפשר שימוש חופשי לכל אחד, המערכת מבוססת על קוד  PHP ועל בסיס נתונים MySQL, מערכת  אתר וורדפרס בנויה כך שהיא מתאימה לכל סוגי הדפדפנים, ידידותית למשתמש והכי חשוב מתאימה עצמה לממשק גוגל .

מערכת אתר וורדפרס הינה הנפוצה ביותר בעולם, המערכת יצאה לראשונה בשנת 2003 ומאז ועד היום כמעט כל אתר רביעי הוא אתר וורדפרס, אחד היתרונות של אתר וורדפרס הינו הממשק הנגיש של מערכת ניהול התוכן של וורדפרס המאפשרת לכל משתמש לנהל באופן עצמאי לגמרי את האתר שלו, ולבצע בו שינויים ושיפורים. 

חשוב לציין כי בעבר, שינויים שרצו לבצע המשתמשים הצריכו תוספת כספית וכיום בלחיצת כפתור או שניים קיבלתם את מבוקשכם.

אתרי וורדפרס נבנים כמעט בכל התחומים בלוגים, אתרי תדמית, חנויות וירטואליות, אתרי קטלוג, ואתרי מידע ותוכן מה שבעצם מביא אותנו להכיר את הכלי החזק ביותר לקידום אתרים.

כאמור,  אתר וורדפרס היא מערכת מעולה לצורך קידום אתרים ומאפשרת גמישות מירבית, ולכן, הרבה חברות בארץ ובעולם מעדיפות אתר וורדפרס  שיהיה נגיש ועונה על צרכיהם ובמקביל כלי נפוץ לקידום אתרים.



קידום באמצעות אתר וורדפרס


יתרון מערכת הניהול של  אתר וורדפרס מתאפיינת ביכולתה להפוך את אתר האינטרנט לבעל זמני טעינה קצרים מהרגיל התורמים לקידום של האתר עצמו, העבודה עם וורדפרס מקצרת את זמן העבודה ומשפרת את תהליך הקידום בצורה משמעותית ובגלל היכולת הזו מקדמים רבים מעדיפים אתרי וורדפרס על פני אתרים אחרים.

קידום אתר וורדפרס יכול להצליח באמצעות תוספים המותקנים בפשטות ומאפשרים תפעול נוח למשתמש המתפעל את האתר, ובהתאם לדרישות גוגל כך שעל התכנים הנמצאים באתר להיות מסודרים בצורה הטובה ביותר וכך יעלה הסיכוי של האתר להתקדם לראש תוצאות החיפוש בצורה המהירה ביותר.

קיימים לא מעט תוספים המשמשים את מקדם האתר ליצור גידול בחשיפת האתר ועלייה גדולה בקידום האתר, אחר התוספים הוא יואסט שהוא  המוביל והמומלץ ביותר לקידום אתרים שפותחו באמצעות מערכת וורדפרס, התוסף משמש מקדמי אתרים ובעלי אתרים לביצוע אופטימיזציה על עמודים באתר עצמו בצורה הטובה ביותר על פי גורמים שנבחנו על ידי התוסף כמומלצים ביותר, התוסף יודע לנתח את האתר בזמן אמת,ליצור מיקוד של מילות מפתח, להמליץ לשנות או לא לשנות דברים מסוימים בהתאם לצורך.



אחסון אתר וורדפרס


אחסון אתרים הם כיום חלק משמעותי מהתשתית העסקית. שרת אחסון אמין ואיכותי מאפשר לאחסן את האתר העסקי, ובאמצעותו ניתן לקיים שגרת עבודה תקינה.

ברגע שהאתר הופך משגשג ומצליח, נדרש שרת אחסון לא פחות ממעולה, הפעילות העסקית גדלה ולאתר נוספים דפים ו\או מוצרים חדשים על כן, כאשר בוחרים שירותי אחסון אתרים חשוב לבחור בחברה המאפשרת גמישות, שבמקרה הצורך יהיה ניתן להגדיל את החבילה המקורית ולהתאימה לצרכים החדשים של האתר. 

אחסון של אתר וורדפרס צריך להיות בחברה המתמחה באחסון אתרים מסוג זה תוך התייחסות לדרישות האבטחה של Wordpress העולמית.