עיצוב אתרי אינטרנט

עיצוב אתרי אינטרנט כבר מזמן לא רק גרפיקה יפה, אלא הרבה מעבר לזה. מעצב אתרי אינטרנט מקצועי חייב לחיות ולהבין שיווק ובתוך כך, עליו להתחשב במספר פרמטרים משמעותיים:


 

עיצוב אתר אינטרנט – איך מתחילים? 

עיצוב אתרי אינטרנט כבר מזמן לא רק גרפיקה יפה, אלא הרבה מעבר לזה. מעצב אתרי אינטרנט מקצועי חייב לחיות ולהבין שיווק ובתוך כך, עליו להתחשב במספר פרמטרים משמעותיים: 

מהו אופי הפעילות העסקית של בית העסק 

מי הם הלקוחות הפוטנציאליים של בית העסק ומה צרכיהם 

באילו דרכים ניתן השירות בבית העסק וכיצד הם "מתחברים" לאתר

אילו ערוצי שיווק פועלים עבור בית העסק בדיגיטל – ואם אין כאלה, נדרשת תשתית. 

מהו סוג האתר העונה לדרישות בית העסק? תדמיתי לצורך גיוס 'לידים'/מסחרי בעל חנות וירטואלית וממשק מכירה/אתר אינפורמטיבי נושא תכנים משתנים. 


עיצוב אתר אינטרנט – הלכה למעשה 

ישנם שלושה אלמנטים הנדרשים לעיצוב הלכה למעשה: מיתוג בית העסק, רצון בית העסק וצורכי הגולשים. חשוב מאוד שעיצוב האתר יהלום את המותג על מוצריו, עם הלוגו המזוהה, הצבעים המוכרים או הסלוגן המחובר למותג, כך שהגולשים שיבקרו באתר – יוכלו לקבל את התחושה שהם מבקרים בסניף הדיגיטלי של בית העסק. בעיצוב האתר, אנו מזהים את הייחוד של המותג שלכם ומשלבים אותו באתר. מה עם צורכי הגולשים? זה בעצם, הדבר הכי חשוב: אם האתר אינו עונה על צורכי הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, הם לא יגלשו בו. על כן, כדאי לזכור שמעבר למותג, עיצוב מרהיב וסופר-מתקדם, ישנו הלקוח שמעוניין להרגיש ולדעת שהאתר ישמש את צרכיו ויעניק לו חוויית גלישה אפקטיבית. 


עיצוב אתרי אינטרנט – חוויית גלישה 

חוויית הגלישה מורכבת באופן ישיר מעיצוב אתר אינטרנט חכם, שיווקי ורספונסיבי (התאמה למכשירים ניידים). 

אם מטרת האתר היא למכור בחנות וירטואלית – חשוב לקחת בחשבון נושאים כגון: ניראות מושכת, הנעה לפעולה, התממשקות לקופות/תוכנות חיצוניות שיגרמו לחוויית קנייה וירטואלית מהנה שתגרום ללקוח לחזור ולרכוש שוב דרך האתר. 

אם האתר אינפורמטיבי וכל מטרתו היא לעודד הרשמה לניוזלטר – חשוב למשוך את עיני הגולש בחדשנות, המעניקה הבטחה לבאות. 

אם מטרת האתר היא לגייס 'לידים' אנו נוודא שכל דפי הנחיתה שבאתר יעוצבו במינימליות בעלת קווים נקיים ובשילוב תמונה המזוהה עם המותג/המוצר אליו אנו מעוניינים לגייס את ה'לידים'. מיותר לציין – שכאן גם לתוכן קצר, מנוסח בתמציתיות ומכוון מטרה – יש חלק חשוב מאוד בחוויית הגלישה של הלקוח הפוטנציאלי של בית העסק. 


עיצוב אתרי אינטרנט מקצועי – עושה את ההבדל.

אז מה נכון יותר לעשות, לעצב בעצמכם את האתר שלכם? להיעזר בחברים שיש להם ניסיון כזה או אחר או להיעזר במקצוענים בתחום? חשוב לזכור, שעיצוב אתר אינטרנט זו עשייה שכדאי למקד בה מחשבה ומשאבים – משום שאם האתר משדר את המסר הנכון ועם אסטרטגיה שיווקית חכמה מאחוריו, התוצאות לא יאחרו להגיע. מעצב אתרי אינטרנט מקצועי מראה לכם פרזנטציה בשלב הראשון – אבל הוא כבר רואה את השלב הבא, שלב הגלישות המתורגמות להמרות ומשם הלאה – למיקסום הרווחים של בית העסק שלכם. 

זכרו, תוצאות עסקיות משמעותיות מגיעות באמצעות אתר מעוצב ומתוכנן נכון.